Pogosto zastavljena vprašanja

Če imaš vprašanje, na katerega spodaj ne najdeš odgovora, obišči stran Kontakt.



O programu PokerStars Partners Nazaj na vrh
  • Kako deluje program PokerStars Partners?
  • Če si lastnik ali upravljaš spletno stran z lastno domeno, lahko postaneš partner programa PokerStars Partners in promoviraš naš portfelj blagovnih znamk, med katere spadata PokerStars in Full Tilt Poker. Mi te bomo oskrbeli z marketinškimi pasicami in povezavami, ki jih lahko objaviš na tvoji spletni strani. Ti lahko nato zaslužiš provizijo za igralce, ki jih napotiš na naše blagovne znamke.
  • Ali so s pridružitvijo programu PokerStars Partners povezani kakšni stroški?
  • Ne, absolutno ne. Prijavni postopek za program PokerStars Partners je popolnoma brezplačen.
  • Kako se lahko včlanim v program PokerStars Partners?
  • Če želiš postati partner in promovirati spletno stran PokerStars in/ali Full Tilt Poker, moraš najprej ustvariti PokerStars račun. Ko bo to opravljeno, preprosto izpolni in pošlji prijavni obrazec za partnerski PokerStars program. Po odobritvi tvoje prijave boš prejel elektronsko sporočilo z navodili za dostop do partnerskega sistema.

    Prepričaj se, da se tvoje ime, priimek ter naslov na prijavnem obrazcu točno ujemajo s podatki na tvojem PokerStars računu. Če se ne ujemajo, posodobi podatke na tvojem računu preden pošlješ svojo prijavo za program PokerStars Partners. Za spremembo podatkov na tvojem računu se prijavi v PokerStars program in izberi meni 'Račun -> Sprememba računa'. Če potrebuješ pomoč, stopi v stik z našo Podporo uporabnikom prek elektronske pošte in jim posreduj svoje ime in priimek, poštni naslov in PokerStars uporabniško ime. Elektronski naslov Podpore uporabnikom je support@pokerstars.eu.
  • Ali sprejemate partnerje iz ZDA?
  • Čeprav Full Tilt Poker in PokerStars rezidentom ZDA ter rezidentom teritorijev ZDA ne ponujata več iger za denar, trenutno sprejemamo partnerje iz ZDA, in sicer pod pogojem, da je promet ustvarjen izven teh pristojnosti.
  • Moram imeti igralni PokerStars račun?
  • Vsi partnerji, ki jih zanima promocija blagovne znamke PokerStars in/ali Full Tilt Poker, morajo imeti igralni PokerStars račun, če se želijo pridružiti partnerskemu programu, ne glede na državo prebivališča.

    Ime in priimek ter naslov na PokerStars računu morajo biti popolni in posodobljeni preden pošlješ prijavo za program PokerStars Partners.
  • Zakaj potrebujem igralni PokerStars račun?
  • Igralni PokerStars račun je nujen zaradi prejemanja plačil. S tem računom ti ni potrebno igrati, niti nanj nakazovati sredstev.
  • Kako in kje lahko ustvarim igralni PokerStars račun, če ga še nimam?
  • Igralni PokerStars račun lahko ustvariš tako, da najprej preneseš PokerStars program.

    Spodnja tabela ponazarja, kje lahko ustvariš svoj igralni PokerStars račun, in sicer na podlagi države tvojega prebivališča.

    Za trge z licenco velja, da lahko odpreš igralni PokerStars račun z omenjeno licenco le, če si rezident države s tisto licenco.

    Država stalnega prebivališča Kje naj ustvarim svoj igralni PokerStars račun?
    Belgija PokerStars.be
    Danska PokerStars.dk
    Estonija PokerStars.ee
    Francija PokerStars.fr
    Nemčija PokerStars.eu
    Italija PokerStars.it
    Luksemburg PokerStars.eu
    Nizozemska PokerStars.eu
    Španija PokerStars.es
    ZDA PokerStars.net
    Švedska PokerStars.se
    Finska PokerStars.eu
    Poljska PokerStars.pl
    Romunija PokerStars.ro
    Slovenija PokerStars.eu
    Vse ostale PokerStars.com

    Pomembno: V primeru spletne strani Full Tilt Poker upoštevaj, da lahko promoviraš le fulltilpoker.com in fulltiltpoker.eu. Če pa prebivaš v državi z regulirano licenco, boš moral ustvariti PokerStars račun s tisto licenco.

  • Lahko postanem partner, če nimam spletne strani?
  • Partner lahko postaneš le, če imaš svojo spletno stran ali upravljaš spletno stran z izvirno prvostopenjsko domeno. Partnerjev, ki ne poslujejo prek spleta, ne sprejemamo. Poddomene in spletna mesta družbenih omrežij (Facebook, LinkedIn, Twitter, VK itd.) se ne kvalificirajo za naš program.
  • Kakšne so vsebinske zahteve spletne strani za sprejem v partnerski program?
  • Iščemo razumno količino kakovostne vsebine in spletna stran mora prav tako nuditi pozitivno igralno izkušnjo z jasno navigacijo in organizacijo (meniji, kazalom in/ali ustreznimi povezavami). Uporabnikom mora biti omogočeno enostavno klikanje med stranmi in iskanje želenim informacij. Vsebina spletne strani mora igralcem nuditi pomembno vrednost, zato mora biti zanimiva in redno posodobljena. Predlagamo ti, da preveriš člen 2.4 naših pogojev in določil, ki se nanaša na omejitve glede vsebine na spletnih straneh.
  • Imam več spletnih strani. Moram za promoviranje vaših blagovnih znamk poslati prijavni obrazec za vsako od njih?
  • Svetujemo ti, da pošlješ le en prijavni obrazec za vse tvoje spletne strani.

    Prejel boš en sledilnik, ki ga lahko uporabiš na vseh tvojih straneh. Ta sledilnik uporabljaj za promocijo tako blagovne znamke PokerStars kot Full Tilt Poker.
  • Kako dolgo bo trajal pregled moje prijave?
  • Postopek pregleda prijave vključuje podroben pregled poslanih podatkov, vključno s spletno stranjo, preden se izda odobritev prijave v program. Običajno so prijave pregledane in odobrene v roku 24 ur. Kljub temu pa je v nekaterih primerih za odobritev prijave potrebna dodatna analiza. Pridržujemo si pravico do zavrnitve prijave, za katero menimo, da ni primerna za program.
  • Ali sprejemate povezane partnerje (sub affiliate)?
  • Ne, povezanih partnerjev ne sprejemamo v program PokerStars Partners.

Ponujeni plačilni paketi Nazaj na vrh
  • Katere plačilne pakete ponuja program PokerStars Partners?
  • PokerStars Partners uporablja stopenjsko strukturo za provizije z deljenjem prihodkov za vse blagovne znamke in licence.

    Ti zaslužiš provizijo glede na odstotek neto prihodkov, ki jih ustvarijo tvoji pridobljeni igralci. Ta odstotek je definiran kot število igralcev za pravi denar (RMP), ustvarjenih v enem koledarskem mesecu.

    Podrobnosti o trenutni strukturi programa PokerStarsPartners so navedene spodaj.
    Tablei
    Pomembno: V vsakem delu dogovora, če je ustvarjenih nič RMP v koledarskem mesecu, bo delež provizije iz prihodkov znižan na 10 %.

    * Število RMP, provizije in stopnje so združene za obe programski opremi

    ** Število RMP, provizije in stopnje so ločene za vsako programsko opremo
  • Kaj je delež prihodkov in kako je izračunan?
  • Delež prihodkov je prihodkovni model, kjer partnerji zaslužijo odstotek od zaslužkov igralcev. Ko prejemaš plačila po tej shemi, za prejem deleža prihodkov na igralca ne obstajajo kvalifikacijski kriteriji. Takoj ko igralec začne igrati za denar, boš začel prejemati provizijo!Izračunan je na podlagi mesečnih bruto prihodkov, zmanjšanih za mesečne stroške.
  • Kdo se smatra za igralca za pravi denar (RMP)?
  • Igralec za pravi denar je nekdo, ki je opravil nakazilo z namenom igranja denarnih iger na PokerStars. Igralci za igralni denar bodo vključeni v prijave, ne med RMP, dokler ne opravijo nakazila.
  • Kolikšen odstotek deleža prihodkov bom prejel za moje napotene igralce?
  • Mesečni odstotek prejetega deleža prihodkov je izračunan na podlagi števila igralcev za pravi denar, ki jih napotiš v tistem koledarskem mesecu. Na primer: Če v mesecu maju napotiš 20 igralcev za pravi denar, boš prejel 25 % provizijo na neto prihodke, ki jih ustvari teh 20 igralcev. Če pa v juniju napotiš le 2 igralca za pravi denar, boš prejel 22 % od neto prihodkov, ki jih ustvari vseh 22 igralcev.
  • Kaj se zgodi, če napotim igralca, ki prihaja izven določene države z licenco?
  • Če napotiš igralca, ki prihaja izven določene države z licenco (kot je določeno v tabeli plačilne sheme), žal za tega igralca ne boš prejel nobene provizije.

Sledenje igralcem, marketinške kode in bonus kode Nazaj na vrh
  • Kako boste igralcem / napotenim sledili do mojega partnerskega računa?
  • Obstajata dva načina za sledenje igralcem do partnerskega računa:

     1. S prijavo na eno od naših blagovnih znamk po kliku na pasico ali tekstovno povezavo, ki vključuje tvoj sledilnik/sledilno kodo. 

     2. Z vnosom tebi dodeljene marketinške kode tekom prijavnega postopka.

    Pomembno: Marketinških kod ni mogoče uporabiti za Full Tilt Poker in tekom prijavnega postopka v Full Tilt Poker programu ni na voljo nobene možnosti za vnos marketinških kod.
  • Kaj je sledilnik/sledilna koda?
  • Sledilnik/sledilna koda je edinstvena 8-mestna koda, ki jo prejme vsak partner. Namen njene uporabe je sledenje številu kvalificiranih igralcev pokra na tvoj račun in izračunavanje zneska, ki ti pripada.

    Sledilnik/sledilno kodo je potrebno uporabiti za napotitev igralcev prek pasic ali tekstovnih povezav na katerokoli od naših blagovnih znamk.
  • Lahko uporabim več kot eno sledilno kodo?
  • Ne, partnerji bodo prejeli le en sledilnik. Zaradi izboljšanja učinkovitosti in uporabnosti našega sistema ne moremo ustvariti dodatnih sledilnih kod.
  • Kaj je marketinška koda?
  • Ko boš sprejet kot partner, bo sistem samodejno ustvaril privzeto marketinško kodo za tvoj račun. Tvoja marketinška koda je sestavljena tako iz črk kot cifer, npr. PSP1111, v nasprotju s sledilno kodo, ki je 8-mestno število.

    Včasih imajo lahko igralci onemogočene piškotke ali pred prijavo obiščejo še kakšno drugo spletno stran, in v tem primeru bi lahko bila sledilna koda izgubljena. Kot dodaten ukrep, da zagotoviš, da te zadeve ne preprečijo sledenja igralcu do tebe, zato lahko igralcu ponudiš marketinško kodo, ki jo mora vnesti tekom prijavnega postopka.

    Pomembno: Marketinških kod ni mogoče uporabiti za Full Tilt Poker in tekom prijavnega postopka v Full Tilt Poker programu ni na voljo nobene možnosti za vnos marketinških kod.
  • Lahko zahtevam dodatne marketinške kode?
  • Po prijavi sistem avtomatično ustvari eno marketinško kodo za vsak partnerski račun.Ker boš potreboval le to marketinško kodo, dodatne marketinške kode ne bodo na voljo.
  • Kako lahko dodam mojo sledilno kodo v pasico?
  • Naša stran s pasicami je enostavna, prav tako način, kako ji slediti. Ko boš izbral svojo priljubljeno pasico, enostavno izberi svoj sledilnik/sledilno kodo v spustnem seznamu. Html koda bo nato samodejno ponujena in ti moraš vse skupaj le kopirati in prilepiti na tvojo spletno stran. Našo stran s pasicami lahko najdeš tukaj.
  • Kako lahko ustvarim tekstovno povezavo?
  • V našem partnerskem sistemu ponujamo vnaprej določene tekstovne povezave. Da bi začel uporabljati to funkcionalnost, se prijavi v PokerStarsPartners račun in klikni na zavihek 'Trženje' ter za podrobna navodila izberi možnost 'Tekstovne povezave'.

    Če pa želiš ustvariti svoje lastne tekstovne povezave, na primer: "Naj PokerStars postane tvoj dom spletnega pokra" in je tvoja sledilna koda "12345678", lahko uporabiš nekaj takšnega:

    Naj <a href="http://www.pokerstars.eu/si/?source=12345678" >PokerStars</a> postane tvoj dom spletnega pokra.

    Za Full Tilt Poker moraš spremeniti URL destinacijo in odstraniti poševnico preden dodaš "?source=YOURTRACKER". Na primer:

    Naj <a href="http://www.fulltiltpoker.eu?source=12345678" >Full Tilt Poker</a> postane tvoj dom spletnega pokra.
  • Kakšna je razlika med sledilnikom in marketinško kodo?
  • Sledilnik/sledilna koda naj bi se uporabljala, ko napotiš igralce, da prenesejo naše blagovne znamke.

    Marketinška koda je nato le dodaten ukrep in igralci vnesejo marketinško kodo ob prijavi, da se jim zagotovo sledi do tvojega računa. 
    Marketinške kode je možno uporabiti LE tekom prijavnega postopka na PokerStars. Tekom prijavnega postopka v Full Tilt Poker programu ni na voljo možnosti za vnos marketinških kod.
  • Kaj je bonus koda?
  • Bonus kodo je možno uporabiti le na PokerStars z namenom identifikacije promocije bonusa za nakazilo. Ko igralec opravi nakazilo, lahko vnese bonus kodo ter na ta način izkoristi promocijo bonusa.
    Pri opravljanju nakazila na strani Full Tilt Poker bonus kode niso zahtevane.
    Vedi, da bonus kod ni možno uporabiti za sledenje igralcem.
    Dodatne informacije o naših promocijah bonusov za nakazilo lahko najdeš na :
    Full Tilt Poker: http://www.fulltiltpoker.eu/promotions
    PokerStars: http://www.pokerstars.eu/si/poker/promotions/
  • Imate na voljo kakšen bonus za nove igralce? Bonus za prvo nakazilo?
  • Na PokerStars so igralci upravičeni do 100 % bonusa za nakazilo, ko opravijo prvo denarno nakazilo na PokerStars račun. Da bi izkoristili to promocijo, morajo vnesti bonus kodo. Upoštevaj, da so lahko bonus kode različne, odvisno od posamezne PokerStars licence.

    Na Full Tilt Pokru bonus koda ni zahtevana. Igralci bodo samodejno prejeli 100 % bonus do 600 $, ko opravijo svoje prvo nakazilo.
  • Moj prijatelj že igra na PokerStars in/ali Full Tilt Pokru za igralni denar. Lahko zaslužim provizijo zanj, če začne igrati poker za pravi denar?
  • Ne. Vsak igralec ima lahko le en račun in obstoječih računov ni mogoče vpisati pod tvojo partnersko kodo.
  • Mi lahko poveste, če je določen igralec povezan z mojim partnerskim programom.
  • Na podlagi pravil o varovanju zasebnosti podatkov nam ni dovoljeno razkriti, ali je račun določenega igralca povezan s partnerjem. Kljub temu pa imaš po prijavi na spletni strani PokerStarspartners.si pod zavihkom 'Sledenje' dostop do poročila za partnerje, ki ti bo omogočilo nadzor nad številom napotenih igralcev na mesečni ravni. Na voljo je tudi možnost, da zahtevaš tvoje statistične podatke glede na datum ali za določeno leto.
  • Če enemu od mojih igralcev ni uspelo povezati njegovega računa do moje spletne strani, mu lahko vi naknadno ročno sledite?
  • Partner ima absolutno odgovornost, da sta na njegovi spletni strani uporabljeni pravilna sledilna in marketinška koda. Mi ne odgovarjamo za izgube napotitev, ki so rezultat nepravilnega ali nepopolnega sledenja. Prav tako ne moremo ponovno slediti ali spremeniti sledilne kode partnerja na računih igralcev.
  • Kako vem, da moja sledilna koda deluje pravilno, če ne vidim nobenih napotenih igralcev v mojem partnerskem poročilu?
  • Če uporabljaš marketinške pasice, ki so na voljo na strani programa PokerStars Partners, imaš na voljo "Oglaševalsko poročilo", ki prikazuje klike in statistiko, ki se nanaša posebej na pasice. To bo pomenilo, da tvoj sledilnik deluje pravilno.

    Če uporabljaš tekstovne povezave, logotipe in osnovne strani, nam pošlji URL naslov spletnega mesta in točno lokacijo povezav, ki vsebujejo tvoj sledilnik, da jih bomo pregledali, če so z njimi tehnične težave.


Trženje Nazaj na vrh

  • S kakšno vrsto marketinškega materiala me boste oskrbeli?
  • Ponudili ti bomo vsa potrebna orodja za promoviranje Full Tilt Pokra in PokerStars ter privabljanje igralcev. Izbiraš lahko med široko ponudbo pasic, tekstovnih povezav in ciljnih strani v različnih jezikih. Za podrobnosti o našem marketinškem materialu klikni tukaj.

    Oskrbeli te bomo tudi s povezavami do pasic, ki jih gostimo na naši spletni strani. Na ta način bo večji del pasovne širine prešel iz tvojih ramen na naša. Poleg tega bodo naše pasice vedno znova posodobljene, zato ti tvojih pasic ne bo potrebno spreminjati vsak mesec. Z našim vgrajenim sledilnim sistemom boš vedno na tekočem s številom novih prijav, ki jih ustvariš vsak dan.
  • Kakšno je stališče programa PokerStars Partners glede trženja prek emailov ter trženja na javnih forumih?
  • Absolutno ne toleriramo nikakršne vrste neželene oglaševalne pošte, ne glede na to ali prek elektronske pošte, objav na forumih ali komentarjev na blogih. Ponosni smo na integriteto našega poslovanja in ne bomo tolerirali nikakršne oblike subverzivnega oglaševanja v našem imenu. Morebitna sporočila o neželeni oglaševalni pošti partnerjev morajo biti takoj poslana na elektronski naslov affiliates@pokerstarspartners.com, da lahko takoj ukrepamo.
  • Ali dovoljujete rakeback?
  • Na podlagi naših pravil o varovanju zasebnosti in ostalih pomislekov rakeback ni dovoljen. PokerStars in Full Tilt Poker namesto rakebacka raje ponujata najbolj konkurenčen "osnovni" rake v panogi ter obsežen VIP program z najvišjo vrednostjo nagrad za igralce, kar jih obstaja.

    Dodatne informacije o naših VIP programih so na voljo na:
    PokerStars: http://www.pokerstars.eu/si/vip/
    Full Tilt Poker: http://www.fulltiltpoker.eu/edge
  • Na kakšen način bom seznanjen z vašimi trenutnimi promocijami, da bom lahko obvestil moje igralce?
  • Mi nenehno organiziramo nove in razburljive promocije, da zagotovimo zabavo naših igralcev. Naše partnerje bomo z njimi seznanili prek obvestil. Ti pa si lahko pozoren na morebitne nove objave tudi na naših promocijskih straneh:
    PokerStars: http://www.pokerstars.eu/si/poker/promotions/
    Full Tilt Poker: http://www.fulltiltpoker.eu/promotions
  • Lahko ustvarim svojo lastno pasico?
  • Da, odločiš se lahko tudi za svoj lasten dizajn, ki pa mora biti oblikovan v skladu z našimi strogimi navodili glede blagovnih znamk, in pred objavo boš moral pridobiti odobritev našega oddelka za oglaševanje blagovnih znamk in dizajn. Za več informacij piši na elektronski naslov affiliates@pokerstarspartners.com.
  • Kakšne vrste spodbud lahko ponudim mojim igralcem?
  • V skladu z našimi pravili o varovanju zasebnosti ti ne moremo nuditi podatkov o posameznih igralcih, zato svojim igralcem ne moreš nuditi individualnih spodbud.

    Partnerji lahko promovirajo le bonuse in promocije, ki so na voljo javnosti in so objavljene na naši spletni strani.

    Za več informacij v zvezi s tem si oglej člen 6.6 naših pogojev in določil.
  • Lahko mojim napotenim igralcem ponudim freeroll turnirje?
  • Promocijski dogodki, kot so freeroll turnirji in turnirji z dodanimi nagradnimi skladi, so na voljo le partnerjem, ki so napotili izjemno veliko število igralcev, ki igrajo za denar.
    Ko boš sprejet kot partner, pa lahko na tvojem računu omogočimo funkcijo za ustvarjanje in prirejanje tvojih lastnih zasebnih turnirjev. Upoštevaj, da lahko s to funkcijo ustvariš le turnirje z vstopnino.

    Če te to zanima, piši na elektronski naslov affiliates@pokerstarspartners.com.

Plačila in poročila Nazaj na vrh
  • Kako bom prejel plačilo? Ali obstaja minimalni znesek provizije, ki ga moram zaslužiti za prejem mojega plačila?
  • Tako PokerStars kot Full Tilt Poker provizije za partnerje bodo izplačane s plačilnimi metodami, ki so odvisne od ustrezne licence za tvoj PokerStars račun.
    Spodaj lahko najdeš tabelo s podrobnostmi o plačilnih metodah:

    Licenca za tvoj igralni račun Plačilna metoda Valuta plačila Minimalni zahtevek za prejem plačila Dodatni komentarji
    .FR Neposredno na bančni račun EUR 100 EUR Plačano prek elektronskega bančnega prenosa
    .IT Neposredno na bančni račun EUR 100 EUR
    .COM - samo ZDA Neposredno na bančni račun USD 150 USD
    .COM Igralni račun USD Ni minimuma Klikni tukaj za razpoložljive možnosti in podrobnosti za izplačilo.
    .DK Igralni račun USD Ni minimuma
    .EE Igralni račun USD Ni minimuma
    .BE Igralni račun USD Ni minimuma
    .ES Igralni račun EUR Ni minimuma


    Za začetek prejemanja plačil morajo partnerji izpolniti in poslati KYC obrazec (Know Your Customer) ter bančne podatke, skupaj z ostalo dokumentacijo za identifikacijo in namen potrditve naslova. Za več informacij piši na elektronski naslov affiliates@pokerstarspartners.com.
  • Kdaj bom prejel moje plačilo?
  • Plačila za partnerje so obdelana v roku 30 dni po zaključku meseca, v katerem je bila zaslužena provizija. Z drugimi besedami, če na primer ustvariš provizijo v mesecu januarju, boš prejel plačilo te provizije do konca meseca februarja.
  • Kako lahko sledim številu mojih mesečnih napotenih igralcev?
  • Po prijavi na spletni strani PokerStarspartners.si imaš pod zavihkom 'Sledenje' dostop do poročila za partnerje, ki ti bo omogočilo nadzor nad številom napotenih igralcev na mesečni ravni. Na voljo je tudi možnost, da zahtevaš tvoje statistične podatke glede na datum ali za določeno leto.
  • Kako lahko sledim statistiki pasic?
  • Po prijavi na spletni strani PokerStarspartners.si imaš pod zavihkom 'Sledenje' dostop do marketinškega poročila. V tem poročilu boš našel klike in vtisne podatke, ki se nanašajo posebej na pasice. Sledil boš lahko tudi številu napotenih igralcev, ki so rezultat klikov na pasice.
    V tem trenutku ne nudimo poročila, ki bi ti omogočalo vpogled v statistiko tekstovnih povezav, ciljnih strani ali logotipov.
  • Ko želim zahtevati moje poročilo, se mi prikaže napaka "time out". Kaj je narobe?
  • Napaka "time out" običajno pomeni, da je zbirka podatkov za poročila zaposlena, ker je več partnerjev istočasno zahtevalo več poročil. Poskusi zahtevati tvoje poročilo ponovno čez nekaj minut, oziroma če je tvoje poročilo večje, ga poskusi zahtevati za posamezne mesece.

    Če se težave nadaljujejo, piši na elektronski naslov affiliates@pokerstarspartners.com in vključi slike zaslona, na katerih so vidne možnosti, ki si jih izbral za poročilo, in samo poročilo z napako.

    Prav tako nam sporoči naslednje podrobnosti, ki nam bodo pomagale razumeti težavo:

    1) operacijski sistem in različica (npr. Windows 8 / iOS / MAC OS)
    2) spletni brskalnik in različica (npr. IE / Safari / Chrome / Firefox)

Pridruži se partnerskemu programu za Full Tilt Poker Nazaj na vrh
  • Kako lahko začnem promovirati Full Tilt Poker?
  • Partnerji, ki jih zanima promocija blagovne znamke Full Tilt Poker, morajo imeti račun na strani www.pokerstarspartners.si. Če želiš odpreti račun programa PokerStars Partners, moraš imeti igralni PokerStars račun, tudi če nimaš namena promovirati strani Full Tilt Poker.

    Če že imaš račun programa PokerStars Partners, ti ni potrebno pošiljati nove prijave. Sledilnike, ki si jih prejel na PokerStarspartners.si, lahko uporabiš tako za PokerStars kot za Full Tilt Poker. Ti moraš le prilagoditi ciljni URL naslov.

    Naš sistem bo samodejno sortiral igralce glede na ciljni URL naslov in tvoje plačilo bo odražalo to število.
  • Imam partnerski račun za Full Tilt Poker, ki je obstajal v preteklosti. Ga lahko še vedno uporabim?
  • Vedi, da ta tvoj partnerski račun za Full Tilt Poker ni več veljaven. Partnerji, ki jih zanima promocija Full Tilt Pokra, morajo imeti račun na strani www.pokerstarspartners.si. Za več informacij o prijavi si preberi.
  • Ali moram promovirati obe blagovni znamki?
  • Izbiraš lahko med promoviranjem blagovne znamke PokerStars in promoviranjem blagovne znamke Full Tilt Poker ter celo promoviranjem obeh blagovnih znamk na tvoji spletni strani.
  • Lahko uporabim sledilnike, ki sem jih prejel na mojem prejšnjem partnerskem računu za Fill Tilt Poker?
  • Vedi, da tvoj prejšnji partnerski račun za Full Tilt Poker ni več veljaven in zato ne moreš uporabiti tvojih prejšnjih sledilnikov,
  • Kje lahko dobim sledilnike za promoviranje Full Tilt Pokra?
  • Sledilnik, ki si ga prejel na tvojem PokerStars Partners računu, lahko uporabiš tako za PokerStars kot za Full Tilt Poker. Ti moraš le prilagoditi ciljni URL naslov in odstraniti poševnico preden dodaš "?source=YOURTRACKER". Na primer:

    http://www.fulltiltpoker.eu/affiliates/ten-free?source=YOURTRACKER.

    Partnerji bodo prejeli le en sledilnik. Mi ne moremo ustvariti dodatnih kod z namenom sledenja napotenih igralcev posebej za PokerStars in Full Tilt Poker. Naš sistem bo namreč samodejno sortiral tvoje napotene igralce glede na ciljni URL naslov in tvoje plačilo bo odražalo to število.

    Podrobno štetje tvojih igralcev bo prav tako prikazano v poročilu za partnerje, in sicer v posebnem razdelku, ki označuje napotene igralce za blagovno znamko Full Tilt Poker.
  • Kje lahko dobim marketinške kode za Full Tilt Poker?
  • Marketinških kod ni mogoče uporabiti za Full Tilt Poker in tekom prijavnega postopka v Full Tilt Poker programu ni na voljo nobene možnosti za vnos marketinških kod.

    Marketinške kode na tvojem PokerStarsPartners računu lahko uporabiš le za igralce, napotene na PokerStars. 
  • Kateri plačilni paketi so na voljo za napotene igralce na Full Tilt Poker?
  • Prosimo, oglej si vprašanje številka 12.
  • Kako bom prejel plačilo moje provizije za Full Tilt Poker?
  • Prosimo, oglej si razdelek Ponujeni plačilni paketi na tej strani.
  • Kako lahko sledim številu mojih mesečnih napotenih igralcev na Full Tilt Poker?
  • Po prijavi na spletni strani PokerStarspartners.si imaš pod zavihkom 'Sledenje' dostop do poročila za partnerje, ki ti bo omogočilo nadzor nad številom napotenih igralcev na mesečni ravni. Na voljo je tudi možnost, da zahtevaš tvoje statistične podatke glede na datum ali za določeno leto.

    To poročilo bo samodejno sortiralo tvoje napotene igralce in ti ponudilo podroben pregled igralcev na Full Tilt Pokru in PokerStars.
  • Lahko napotim igralce na Full Tilt Poker, če že imajo PokerStars račun?
  • Igralec, ki ustvari račun na Full Tilt Pokru in PokerStars, bo za namen plačila provizije veljal kot dva ločena igralna računa.
    Igralce lahko napotiš na Full Tilt Poker pod pogojem, da v tej poker sobi še nimajo obstoječe računa, ne glede na status njihovega računa na PokerStars.
  • Lahko napotim na Full Tilt Poker igralce iz držav z licencami?
  • Ne. Blagovno znamko Full Tilt Poker lahko promoviraš le za pristojnosti pod licencama fulltiltpoker.com in fulltiltpoker.eu. Blagovne znamke Full Tilt Poker ne smeš promovirati rezidentom naslednjih držav:
    Španije, Francije, Italije, Belgije, Danske, Estonije ter ZDA in teritorijev ZDA.
  • Lahko promoviram Full Tilt Poker, če sem rezident države z licenco?
  • Da, promoviraš lahko le fulltiltpoker.com in fulltiltpoker.eu. Če pa prebivaš v državi z regulirano licenco, boš moral ustvariti PokerStars račun s tisto licenco.

    Za več informacij si oglej tabelo plačilnih metod v razdelku "Plačila in poročila" na tej strani.
  • Ali dovoljujete rakeback za Full Tilt Poker?
  • Družba Rational Group, ki upravlja PokerStars, je v sklopu dogovora, sklenjenega z ameriškim pravosodnim ministrstvom, pridobila določena sredstva Full Tilt Pokra. Ta dogovor je izključeval odgovornost, vključno s predhodnimi pogodbenimi sporazumi s partnerji, ki so v preteklosti morda nudili nagrade.

    Brez teh pogodbenih sporazumov Full Tilt Poker igralcem več ne ponuja rakebackov. Namesto tega je Full Tilt Poker uvedel nov zanimiv VIP program, ki se imenuje 'EDGE'.

    Več o VIP programu EDGE lahko najdeš na naši spletni strani:

    http://www.fulltiltpoker.eu/edge
  • Kaj se bo zgodilo z napotenimi igralci pod predhodnem partnerskem programu za Full Tilt Poker?
  • V dogovoru, sklenjenem z ameriškim pravosodnim ministrstvom, družba Rational Group ni sprejela nobene odgovornosti družbe Full Tilt Group (razen glede sredstev igralcev, ki ne prihajajo iz ZDA) in zato so bili pretekli komercialni pogoji, ki so jih podjetja Full Tilt Pokra imela s partnerji, izključeni. Tako ne bo nobena prihodnja igra na računih obstoječih igralcev predmet v preteklosti obstoječih pogodbenih sporazumov med partnerji in bivšimi lastniki Full Tilt Pokra.
  • Kaj se bo zgodilo s provizijami, ki še vedno niso bile plačane pod predhodnem partnerskem programu za Full Tilt Poker?
  • Družba Rational Group, ki upravlja PokerStars, je v sklopu dogovora, sklenjenega z ameriškim pravosodnim ministrstvom, pridobila določena sredstva Full Tilt Pokra. Ta dogovor je izključeval odgovornosti, vključno s preteklimi pogodbenimi sporazumi.

    Če ti sredstva dolguje drugo podjetje (ne družba Rational Group), boš moral za prejem teh sredstev stopiti v stik s tistim podjetjem, s katerim si imel pogodbo,
  •  Kje lahko dobim oglaševalski material za promocijo Full Tilt Pokra?
  • Ves oglaševalski material (pasice, logotipe, cilnje strani in tekstovne povezave) za promocijo tako blagovne znamke Full Tilt Poker kot PokerStars je na voljo pod zavihkom 'Trženje, ko se prijaviš v svoj PokerStarsPartners račun.

    Za podrobnosti o našem marketinškem materialu klikni tukaj.

Podpora Nazaj na vrh
  • Kje lahko dobim podporo?
  • Tvoje poslovanje je pomembno za nas, zato se želimo prepričati, da si zadovoljen z našimi storitvami. Če imaš kakršnokoli vprašanje, komentar ali pomislek, nam brez zadržkov piši na elektronski naslov affiliates@pokerstarspartners.com.
  • Lahko pošljem priponke na elektronski naslov affiliates@pokerstarspartners.com?
  • Priponk ne boš mogel poslati prek našega obrazca Kontaktiraj nas, ki je na voljo na strani PokerStarspartners.si, lahko pa nam pošlješ sporočilo iz tvojega elektronskega naslova in vanj vključiš priponko. Upoštevaj, da znaša maksimalna dovoljena velikost priponk 1 MB. Če je tvoja priponka večja, jo stisni ali razdeli na več manjših priponk.
  • Pozabil sem geslo mojega partnerskega računa. Kako lahko dobim novega?
  • Če želiš ponastaviti geslo za svoj partnerski račun, obišči spletno stran www.pokerstarspartners.si in izberi možnost "Si pozabil geslo?", ki se nahaja v zgornjem desnem kotu. Nato vnesi svoje uporabniško ime in elektronski naslov ter klikni na gumb "Pošlji".Na tvoj elektronski naslov bo poslano sporočilo za ponastavitev gesla.Za ponastavitev gesla sledi navodilom v tem sporočilu.
  • Ne morem dostopiti do mojega partnerskega računa, ne vem mojega uporabniškega imena.
  • Za ponovno pridobitev tvojega PokerStars uporabniškega imena, moraš najprej pisati podpori uporabnikom na elektronski naslov support@pokerstars.eu.
    V tvoje sporočilo vključi naslednje podatke, ki nam bodo pomagali preveriti tvoj račun:
    - tvoje ime in priimek,
    - tvoj elektronski naslov.
    Ko boš ponovno imel dostop do tvojega igralnega PokerStars računa, nam piši na elektronski naslov affiliates@pokerstarspartners.com iz elektronskega naslova, ki je registriran na tvojem PokerStars računu, ter vključi v sporočilo tvoje uporabniško ime in vse ostale podatke, ki želiš, da jih posodobimo v našem sistemu partnerskega programa.
  • Ne morem dostopiti do mojega partnerskega računa. Ko želim ponastaviti geslo piše, da je elektronski naslov ali uporabniško ime neveljavno.
  • Razlog je verjetno v tem, da se podatki tvojega partnerskega računa ne ujemajo s podatki na tvojem igralnem PokerStars računu ali pa uporabljaš drug elektronski naslov.

    Za rešitev nastale težave posodobi tvoje osebne podatke v PokerStars programu v meniju 'Račun' -> 'Sprememba računa'. Ko boš to storil, nam piši na elektronski naslov affiliates@pokerstarspartners.com iz elektronskega naslova, ki je registriran na tvojem PokerStars računu, ter vključi v sporočilo tvoje uporabniško ime in vse ostale podatke, ki želiš, da jih posodobimo v našem sistemu partnerskega programa.

Nazaj na vrh